CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 26 May 2012

...Lovely Friend ...



hye !
Entry sebelom ni cerita pasal kawan baek LELAKI an... 
entry ni plak nak cerita kawan baekk saya yang GURL lak :))

tapi sebelom tu saya nak tunjukkan siapa gerangan nyee.. 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|




Cantik gigi die :))
Model iklan Colgate ni.. heheheh :p




Time ni main bowling kat KUALA SELANGOR.
Yang penting saya JUARA :p


Tentang die :

Fatimah Azzahra Binti Idris
Kawan dari Form 4 Sek Men Teknik Kuala Selangor same kelas
until now same POLI but different class
she is my senior okkkk.. 
she always smile, smile and smile
ade masalah pown smile je :))
n she already in relationship :p

Rasanye kita tak penah ag bergaduhkan CIK TIMAH :) (gelaran saya kepadanye)
*cuma kamu suka marah saya dengan bende yang tak sepatutnye saya buat *
kamu kawan yang terbaekk yang saya ade :))


TERIMA KASIH
SAYANG KAMU KETAT-KETAT
*muaxxxxchh *

#Kalau diikutkan banyak lagi gambar saya ngan die tp disebabkan laptop saya problem semua port USB takley pakai so. mane yang ade je la :))



No comments:

Post a Comment