CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, 27 May 2012

...PhoToshOOt...



Sejak ada blog ni jadi batak cket. 
semua cerita nak post hahah...
tunggu la nanti beberapa bulan ag mesti dah letih nak update blog..
HAAHAHAH
*gelak besar pulak *

Entry kali ni nak cerita pasal PHOTOSHOT bersama Cik Liya
balik dari KL dah diterjah oleh si Liya ni untuk amik gambar.
dah la saya baru balik dari MAKEUP MAKEOVER sempena HARI IBU kat AVON.
penat photoshot kat AVON balik Sabak Bernam KENE photoshot ngan si Liya lak
hahahah *RETIS* :p

tapi yang photoshot kat Avon  tu saya cuma ada satu gambar je.
yang len belum diterima lagi..
nanti la saya post laen ye.. 
.
.
.
.
.

Cantik mak saya kan..??
tapi saya lagi comel :))

oke ni yang kat AVON
pasni saya nak tunjuk satu persatu gambar yang diambil oleh Cik Liya pulak..




*tak ade bunga daun kat kelapa sawit pown jadi la*
:)


*ikan dilaut asam didarat dalam periuk bikin muafakat*.
:)



*memori daun pisang*
:)


*posing ckett*
:)


*Jalan ni saya lah yang punyerr*
:)


:))

sebenarnye ade lagi gambarnye.. tapi cukup lah ni je oke :))
Thanks Liya :)
amik gambar saya yang comel-comel ni..
balik-balik dari KL terus kene amik gambar ngan awak :P

sayang lebih la ..
heheheh :))


Sebelom nak tamat kan entry ni layan ni jap taw :))



*disebabkan dalam video ade lirik layan je la ek*
 kbhaiiiii :))))


No comments:

Post a Comment