CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, 24 May 2012

...RIndu seseorang...



hai ! hari ni saya nak cerita tadi saya tengok cerita Ameera kat slot Samarinda kat TV3.
Ala  pelakon Syamsul Yusof dengan Rita Rudaini tu :))





tapi bukan nak cerita pasal cerita ni sebenarnye
nak cerita pasal dialog dalam cerita ni je...
yang mengingatkan saya kepada seseorang.

dialognye lebih kurang macam ni la bunyinye :

"Zaki dah tinggalkan i "

ohh tidakk ! naseb dialog tu sekali je sebut nama  tu.
kalau banyak kali meroyan rasanya saya ..
uwaaaaaa.....  :'(

"Dia" selalu kata :

"Barang yang lepas jangan dikenang "

Jom Layan lagu OST Ameera ni  heheh :))






Kini kau tiada
Senafas pun ku perlu mencuba
Kau bawa pergi sebahagian dari jiwa raga

Bersendiri hidup umpama hilang erti
Bagaimanakah meneruskan hayat ini

Andai ku bercinta lagi suatu hari nanti
Tunjukkan di mana
Ruang hati untuknya yang masih belum kau huni?

Apabila tiba waktu bersemuka
Ku perlu pejamkan mata dan memaksa lafaz cinta
Dengan bayangmu di minda

Tiada pengganti bisa hadir dan mampu menyembuh
Rawan di hati meleraikan semangat ku runtuh

Bersendiri masa umpama tak beralih
Berapa lama lagi harus ku merintih

Malam tidak berpurnama
Fajar tiada kejora
Aku hilang di dalam gelita kalbu
Tanpa dirimu asaku mati


#To Muhammad Zaki Bin Arapal : saya akan cuba melupakan awak dan cuba untuk hidup tanpa awak seperti yang awak nak kan  . terima kasih kerana memberi saya peluang untuk mengenali dan menyayangi awak walaupown awak bukan untuk saya :)

4 comments:

  1. #To Muhammad Zaki Bin Arapal : saya akan cuba melupakan awak dan cuba untuk hidup tanpa awak seperti yang awak nak kan . terima kasih kerana memberi saya peluang untuk mengenali dan menyayangi awak walaupown awak bukan untuk saya :)

    ps/ heheheh peace no war =,=

    ReplyDelete
  2. ok sye nk bgtau sye da bkk blog kamoo...hee

    ReplyDelete